Nagy Beáta - Vezér Fitness

Hívjon minket bizalommal:
52/715-816
vezerfitness@gmail.com
52/953-687
Select language
Tartalomhoz ugrás
EDZŐINK
Nagy Beáta
 
Az életembe a sport először 8 éves koromban érkezett meg úgy igazán, méghozzá mazsorett formájában. Emlékszem, ahogy láttam az akkor még számomra nagylányokat táncolni és egyből éreztem, hogy én is ezt szeretném csinálni. 10 éven át az életem szerves része lett ez a mozgásforma, rengeteg itthoni és külföldi fellépéssel, díjakkal és élményekkel gazdagodtam az évek során, amiért mindig is hálás leszek, valamint megtanított a sport iránti tiszteletre és alázatra is. Miután abbahagytam, egy ideig ki is esett a mozgás az életemből, de elég hamar érezni kezdtem, hogy valami hiányzik.
Elkezdtem különféle mozgásformákat kipróbálni, majd beléptem életem első csoportos órájára is. Sose felejtem el azt az érzést és hangulatot, ami közben és utána is magával ragadt. Annyira beleszerettem ebbe az egészbe, hogy eldöntöttem, én is szeretnék ezzel foglalkozni, segíteni másoknak a céljaik elérésében vagy éppen csak kikapcsolódni a hétköznapokból.
Így 2018-ban jelentkeztem az IWI Csoportos Fitness Instruktori képzésére és mivel engem a táplálkozás világa is magával ragadt ebben az időben, így elvégeztem egy Életmód és táplálkozási tanácsadó, valamint egy Sporttáplálkozási tanácsadó képzést. A jövőben szeretném magamat még tovább képezni mindkét területen, hogy minél több embernek tudjak segíteni a céljaik megvalósításában.
 
 
Köredzés: Különböző állomásokon dolgozunk zenére meghatározott munkaidővel és pihenőidővel. A különböző állomásokon más-más izomcsoportot dolgoztatunk, kardió és erősítő jellegű gyakorlatok is váltják egymást, így a teljes testet átdolgoztatjuk egy ilyen óra alatt, remek erő-állóképesség fejlesztő. Mivel egyénileg dolgoztok az állomásokon, így mindenki a saját képességeinek megfelelő tempóban tudja végezni az adott feladatokat.
 
Step dance: Ez egy koreográfiásabb, táncosabb óratípus, ahol különböző blokkokat tanulunk meg, amikből a végére összeáll majd egy kisebb koreográfia. Mindig az alaplépések megtanulásával kezdünk, majd arra épülnek rá a bonyolultabb lépések, forgások. Miközben a jó zene és a koreográfia tanulása által csak úgy repül az idő, a folyamatos mozgás által remek zsírégető óratípusnak számít és a végére kellemes fáradtságérzetet ad.
 
Alakformáló: Ezen az óratípuson a bemelegítést követően, amivel felkészítjük a szervezetet az edzésre, különböző erő-állóképességet fejlesztő gyakorlatokat végzünk, amik végrehajtásához segédeszközöket is használunk. Egyszerűen felépített, jól követhető gyakorlatokkal dolgozunk és több izomcsoportot is megdolgoztatunk egy óra alatt.
 
Minden óra végén van levezető rész, amikor is a megdolgozott izmokat megnyújtjuk, így megőrizve rugalmasságukat és elősegítve a regenerálódását a testnek.
Copyright © 2018 www.vezerfitness.hu
HÍRLEVÉL
Válaszd ki miről szeretnél hírlevelet kapni:
Női Vezér Fitness Club
Hétfőtől Péntekig: 06:30 - 21:00
Szombaton: 14:00 - 19:00
Vasárnap: 14:00 - 19:00
Vezér Fitness Club
Hétfőtől Péntekig: 07:00 - 22:00
Szombaton: 10:00 - 20:00
Vasárnap: 10:00 - 19:00
Vissza a tartalomhoz